Kan man lägga / länka pdf-er i phoca galleriet "Se Evenemangen" ?

• Roberth Lundin
  • Admin
  • Admin
  • Gillar att bygga!
Mer
8 år 3 månader sedan #1958 av Roberth Lundin

Hans Annell skrev: Månadsmötena har ju en tendens att se "ganska" tråkiga ut i bildgalleriet, eftersom det ofta är en presentation via projektorn som försigår.

Om man kan lägga in en pdf i bildgalleriet, tex föredraget eller ett referat av föredraget, så blir ju galleriet mycket mer intressant!!

Jag antar att det ska se ut som i ens personliga galleri ifall man har rätt rättigheter även i evenemangen?

Ja, det skall fungera exakt som det personliga eftersom det är i stort sätt samma inställningar. Jag tror man kan stoppa in annat än enbart bilder..... Lite undersökning.....

Roberth

Please Logga in or Skapa ett konto to join the conversation.

• Hans Annell
  • Författare till inlägg
  • Admin
  • Admin
Mer
8 år 4 månader sedan - 8 år 4 månader sedan #1919 av Hans Annell
Månadsmötena har ju en tendens att se "ganska" tråkiga ut i bildgalleriet, eftersom det ofta är en presentation via projektorn som försigår.

Om man kan lägga in en pdf i bildgalleriet, tex föredraget eller ett referat av föredraget, så blir ju galleriet mycket mer intressant!!

Jag antar att det ska se ut som i ens personliga galleri ifall man har rätt rättigheter även i evenemangen?
Last edit: 8 år 4 månader sedan by Hans Annell.

Please Logga in or Skapa ett konto to join the conversation.

Sidan laddades på: 0.105 sekunder

Hänt sedan sist

Månadsmöte 3 december

Ikväll hade vi bekymmersutbyten med många förslag till möjliga lösningar, även utbyte av braåhasaker ur ens gömmor. Och smaskiga kardemummakransar!

Mörkerkörning 24 september

Det blev rätt fullt i dammen, så det var ju tur att alla hade någon form av ljus på sin skuta. Och tack grillmasters, goda korvar fixade ni!

Sjöhistoriska Muséets modellhelg 30-31 augusti

Välbesökt evenemang med många deltagare från klubben. Vi visade upp bortåt fyrtio modeller! ProvaPå-båtarna gick konstant under sina perioder, vi hade 150 unika provapåkaptener per dag.

Byggtipsartiklar

Här samlar vi byggtips av allehanda slag från olika media.

Byggtipsartiklar >

Forumets senaste inlägg